»Moj kvartet je bil prvi, ki je po epidemiji znova začel pripravljati dvojne koncerte, torej dva koncerta v večeru, in oba sta bila popolnoma razprodana. To je bila zelo pozitivna novica tako za mene kot za klub.«
»Ko se odločamo o koncertnih sporedih, upoštevamo vrsto dejavnikov – od glasbenega sloga do zgodovinskega obdobja in tematskih povezav … Pomembno je tudi, kaj v danem trenutku razvnema našo domišljijo in radovednost. Za poslušalce v Mariboru smo izbrali dela, ki jim bodo omogočila čim bolj raznoliko in vznemirljivo glasbeno izkušnjo. Tudi za nas je zelo vznemirljivo izvajati glasbo pred novim občinstvom in prvič odkriti novo mesto, kjer nas še lahko odkrijejo.«
»V klasiki smo se že dokazale, zdaj bi želele razširiti naše občinstvo. Se ljudem predstaviti na samostojni poti, ne samo, da nastopamo z različnimi pevci.«
»Skušali smo narediti te stolpiče čim bolj zračne in ustvariti otoke tišine in intime.«
»Bloki so v cikcakasti razporeditvi. Z izračuni osvetlitve smo ugotovili, da tako največ stanovanj dobi kar največ sonca pozimi in poleti.«
»Ko smo razvijali projekt, smo prepoznali potencial v lokaciji.«
»Osebno bi rekla, da je to eno najbolj intenzivnih območij v Ljubljani. Blizu so Litostroj, nakupovalni center, železniška proga, obvoznica.«
»Zvočni preplet flavte in široke barvne palete godal, posebej aktualen v 18. stoletju, si utira pot k ponovno obujeni priljubljenosti – navdihnil je tudi Amy Beach, pionirko med ameriškimi skladateljicami in nacionalni simbol ženske kreativnosti.«
»partitura za dva plesalca – dve živi telesi in dve kameri v živo. Hvalnica ljubezni in hkrati zapis razpada miniekosistema dveh posameznikov, ki preverjata meje svobode v razmerju do drugega.«
»Je teater v malem.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju